2014. december 1., hétfő

Csokis bukta labda


Hozzávalók:
(én fél adagot készítettem, ez látszik a képen, de ide a teljes adagról írom a receptet)

50 dkg liszt
3 dl tej
5 dkg élesztő
2 tojás
3 evőkanál cukor
3 evőkanál olaj
sütésálló csokis süti töltelék ( én a Sparban vettem)

1. Az langyos tejhez hozzáadunk 1 evőkanál cukrot, majd felfuttatjuk benne az élesztőt.
2. Majd tésztát dagasztunk a felfutott élesztőből, 1 tojásból, 1 tojássárgából, a maradék cukorból, olajból és lisztből.
3. Meleg helyen 1 órán át kelesztjük.
4. A megkelt tésztát lisztezett felületen átgyúrjuk és kettévesszük. Mindegyik darabot 12 részre osztjuk. Egyenként a tésztadarabokat kicsit megnyújtjuk, közepére rakjuk a csokit, majd gombócot formázunk belőlük.
5. Sütőpapíros tepsibe rakosgatjuk, széleiket olajjal lekenjük.
6. Fél órán át kelesztjük még.
7. Lekenjük a tojásfehérjével és előmelegített sütőben megsütjük.

Recept: Barbi konyhája

Jó étvágyat! :)

2 megjegyzés:

  1. Ja de szépek Ildikó, nagyon köszönöm, már régen sütöttem, hiányzik is nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Nagyon finom volt, főleg ezzel a csokival.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...